fredag 16. desember 2011

Supersvigermor!

You heard me: SUPERsvigermor!! :) I morgen skal nemlig svigermor passe lillemann mens Bjørn og jeg drar på betalt middag og hotellovernatting! Og ikke bare det; men min svigerinne, Berit og hennes kjære, Fredrik, skal også være med, og det betyr at svigermor skal passe tvillingene deres også!!

For å gjøre det helt klinkende klart: mine svigerforeldre har booket oss inn på hotell slik at vi får bada, slappa av, spist og sovet, mens de passer intet mindre enn tre (3!) spedbarn! Jeg er over meg av beundring over at noen tilbyr seg å ha tre barn på under 7 mnd på overnattingsbesøk. =D Jeg gleder meg masse, men må vel innrømme at jeg er litt spent også. Det blir første natta uten baby, og han er ikke den som har mest erfaring med flaske.. :P Jeg måtte prøve litt i kveld, og han hadde heldigvis ikke noe i mot verken smaken av NAN eller å ta flaska. Så gjenstår det å se om han klarer å sovne uten å ligge og kose på mammafanget først.., (og om mamma'n hans klarer å sovne uten å sjekke babyen sin for natta..).

Er så glad for at jeg er så heldig som har både foreldre og svigerforeldre som bidrar og hjelper til i hverdagen. Det kan være greit å huske på at ikke alle er så heldige, og at det å strekke ut en hjelpende hånd til noen man vet trenger det kan bety utrolig mye og skape sterke bånd på tvers av familier.
Ta vare på kjente og kjære alle sammen! =) Ha en finfin fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar